ハード・ラウド・エモ系バンド紹介 > MY FIRST STORY > MY FIRST STORY  歌詞和訳付 『Lose your mind 』

MY FIRST STORY  歌詞和訳付 『Lose your mind 』

お待たせしました。 
ようやく完成しました。

MY FIRST STORY   和訳のリクエスト曲が・・・

THE STORY IS MY LIFEより

『Lose your mind』

訳:自分を見失うな ・・・ 的な 


※お断り
和訳内容はfore168の個人的な解釈により訳されております。多少の意味違いはご了承ください。 _(._.)_



THE STORY IS MY LIFETHE STORY IS MY LIFE
(2013/02/06)
MY FIRST STORY

商品詳細を見る

1. preservation
2. The Reason
3. The Story Is My Life
4. Gift
5. Lose Your Mind
6. Silence Word
7. Where Come From...
8. Deserve!!





『Lose your mind』



作詞︰MY FIRST STORY   作曲︰MY FIRST STORY

~歌詞~
I have a doubt in my dicition
【僕は自分の話し方に疑問を持っている】
It’s stuck inside, It’s bring me down
【僕の中で突き刺さり、倒れてしまう】

I was acting like someone but there’s no reason
【僕は誰かのように真似てたが何故だか分からない】
The Pretender!!
【偽者が!!】


Lose your mind!
【自分を見失うな!】
I break my pride!!
【僕は自分のプライドを壊す!!】

The pride that I used to keep inside of my heart.
【僕は僕の心の中に持つプライド】
I coutd not found out that pride gives me nothing
【このプライドが僕にとって何も与えてくれてないと分からなかった】
I am afraid to be myself without the pride (that) I had…
【僕はプライド(それ)のない自分自身でいるのが怖い・・・】
I’m standing here. now what is left in my hand?
【僕はここに立っている。今、僕の手に何が残ってるんだ?】
Can’t you see…
【君が見えない・・・】


I’m losing my direction in life
【僕は自分の生きる方向性を失っている】
There is no way to fade out now!
【今フェードアウトする方法はない!】

I was acting like someone but there’s no reason
【僕は誰かのように真似てたが何故だか分からない】
The Pretender!!
【偽者が!!】


Lose your mind!
【自分を見失うな!】
I break my pride!!
【僕は自分のプライドを壊す!!】

The pride that I used to keep inside of my heart.
【僕は僕の心の中に持つプライド】
I coutd not found out that pride gives me nothing
【このプライドが僕にとって何も与えてくれてないと分からなかった】
I am afraid to be myself without the pride (that) I had…
【僕はプライド(それ)のない自分自身でいるのが怖い・・・】
I’m standing here. now what is left in my hand?
【僕はここに立っている。今、僕の手に何が残ってるんだ?】
Can’t you see…
【君が見えない・・・】


The pride that I used to keep inside of my heart.
【僕は僕の心の中に持つプライド】
I coutd not found out that pride gives me nothing!!
【このプライドが僕にとって何も与えてくれてないと分からなかった】
Tell me when my heart is under arrest again
【僕の心が再び閉ざされたときは教えてください】
What would I give to be free now? In this time!
【自由になる為に何を与えてくれる? この時代に!】
I am afraid to be myself without the pride (that) I had…
【僕はプライド(それ)のない自分自身でいるのが怖い・・・】
I’m standing here. and I feel so alive!
【僕はここに立ってる。そして僕は生きていることを実感する!】
I exists.
【僕は存在する】






The Ending of the Beginning Tour Final ONEMAN SHOW atEBISU LIQUIDROOM [DVD]The Ending of the Beginning Tour Final ONEMAN SHOW atEBISU LIQUIDROOM [DVD]
(2014/02/05)
MY FIRST STORY

商品詳細を見る




管理者にだけ表示を許可する